det tar sig!

nu har jag verkligen kommit igång med koftan och den ser ut att bli finfin. vägen dit har inte varit rak kan jag meddela. först stickade jag den på tok för stor, det märkte jag först när jag skulle ta ihop under ärmarna. funderade ett tag på att strunta i det. men om det är något jag lärt mig genom stickåren är det att man, läs jag, ångrar mig om jag inte gör saker och ting noggrant. så jag repade upp typ halva koftan och slutade med ökningarna mycket tidigare denna gång. det blev väldigt bra! på bilden ser ni hur koftan såg ut för ett tag sedan, nu har jag hunnit lite längre och bland annat minskat klart under ärmarna samt gjort tre omgångar minskningar i ryggen. detta blir nog bra! otroligt sugen på när jag får börja med den knallrosa färgen, den ser ju liiite tråkig ut nu.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dödergök

Det ser jättefint ut!

2014-12-15 @ 09:20:10
URL: http://dodergok.blogspot.com
Postat av: Hemlig beundrare

Det där blir la fint duh!

2015-01-21 @ 12:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback