virkad bebisfilt

när min väns bebis Hawa var några månader virkade jag den här filten till henne. ibland är det en ren fröjd att virka sånna här filtar, de är så lätta att ta med sig och snabbvirka lite på typ bussen eller när man väntar på något. samtidigt kan man bli rätt uttråkad för det händer ju aldrig något, bara samma sak om och om igen. nåja. minns tyvärr inte vilket garn jag använde, men något väldigt mjukt var det. jag har virkat liknande filtar förut, tex denna never ending filt som jag fortfarande arbetar på ibland när jag besöker mamma.
 


 
 

Kommentarer
Postat av: tessan

Hejsan! Hamnade här på din blogg av en slump. Och blev blixt förälskad i denna filt. Så himla fin. Här du hittat på mönster eller går det att få tag på?? Vill så gärna göra något liknande. Tack snälla på förhand.

2013-03-02 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback