deppiga döskallen

 
 
 
oh why the sad face? jo för att jag hade arbetat rätt hårt med dessa sockor. de ser kanske inte mycket ut för världen men mönstret var ganska svårt. inte svårt att sticka men svårt att förstå, brukar inte ha problem med att läsa mönster på engelska, men det är klart, mönster kan variera mycket beroende på vem som skriver dom. hur stom helst så stickade jag på i hyffsat godan ro efter ett tag tills jag upptäcker att dödskallarna är i samma höjd med varandra, men det ska dom ju inte vara. så det var bara att repa upp och göra om. har kommit en liten bit men blev less. hoppas inte detta blir ett UFO (unfinished object) men jag befarar tyvärr det...
 
 
...såhär ser den ut efter lite korrigering! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback