ÄNTLIGEN!

åh! vilken befrielse! vilken glädje! å vad stolt jag känner mig, faktiskt! igår klarade jag uppkörningen och har alltså tagit körkort. det känns så skönt att det äntligen är avklarat, jag har kämpat som tusan och det känns som att det har upptagit hela mitt liv även om jag såklart inte kört HELA tiden... nu blir det att jobba i helgen sen ska jag ta mig tid att försöka avsluta alla mina stickprojekt, börjar bli allt för många som är påbörjade hehe. och till dig som beställt en liten underbar kofta 1-3 månader - den är klar nästa vecka, bara det sista kvar!
ett par sockor vars mönster lärt mig massor med nytt!
chanelkoftan vars framstycke jag stickat helt fel på och fick lov att börja om med
(hade nog inte synts så mycket att det blivit fel men jag stod inte ut med tanken haha)
en bebiskofta, kort och gott
bebiskofta som en tjej beställt av mig, dock i princip klar nu!

min pippitröja om jag verkligen vill ska vara klar NU!

Kommentarer
Postat av: Clara

Grattis till körkortet!

Vad roligt att du får beställningar på stickade saker, jag har också börjat fundera på att sälja lite. Det får nog vänta tills jag är tillbaka i Sverige dock, men det är kul att höra att det går bra för dig.

2011-03-25 @ 11:44:27
URL: http://clarastickar.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Du är bäst!

2011-03-26 @ 09:24:57
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Postat av: Clara

Ja, visst är tröjan fin! Den är köpt i en affär här i Madrid, men jag har sett att den även finns på ThinkGeek: http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/unisex/popculture/



Där finns massor med andra snygga tröjor också, jag har dock aldrig beställt (än) så jag vet inte riktigt hur det är med frakt och så. Lycka till med presenten!

2011-03-31 @ 12:01:52
URL: http://clarastickar.blogspot.com
Postat av: Jpsefin

Hej!

Vad fint du stickar!!

Stickar du på beställning? Hur mycket tar du?

maila gärna svar!:)

/ Josefin

2011-04-12 @ 14:19:30
Postat av: Johanna

Hej Hanna!



Alldeles underbara fina grejer du gör och en jättejättefin blogg! Är det möjligt att beställa en liten bebiskofta? Den med hjärtan är ju bedårande och underbar!



Tack och ha en fin dag!

Johanna

2011-04-14 @ 14:11:00
Postat av: martina

Hej!

Jag undrar om det är den bebiskoften som jag beställde? Du kan väl slänga iväg ett mail till mig isf om/när den är klar :)

2011-04-21 @ 11:20:28
URL: http://tinaisolen.blogg.se/
Postat av: Caisa

Uppdatera mera! + att jag vill ha mejl! :)

2011-05-01 @ 11:03:05
Postat av: Manduzana stickar

Grattis till körkortet :)

2011-06-05 @ 13:32:34
URL: http://manduzanastickar.blogspot.com
Postat av: Syfrullan

Hejsan!

Härlig blogg du har. Tror du att det finns någon chans att man skulle kunna få en kopia på mönstret på "chanelkoftan"? Jag har sökt tidningen med ljus och lykta men inte lyckats få tag på den.

Postat av: Caroline

Stickar du på beställning? Då är jag jätte intresserad, maila mig gärna,, kram carro

Svar: Hej! Jag stickar på beställning beroende på önskemål och tid osv. Maila mig på [email protected] så kan vi komma överens om något :) förlåt för sent svar, hade funderingar på att lägga ner bloggen men nu är jag back on track
stickwithme.blogg.se

2012-07-10 @ 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback