århundradets sjukdom

huvva vad sjuk jag har varit de senaste dagarna! halsfluss eller körtelfeber sa doktorn men nu äter jag medicin mot halsfluss och det verkar ha vänt! idag känns det lite bättre! SÅ skönt. längtar tillbaka till jobbet och att kunna göra grejer!
växterna här hemma lever och frodas som aldrig förr! men det är lite svårt att skydda alla från solen. de fina svärmorstungorna har jag fått av kajsa, tack! nu när jag varit sjuk har jag inte orkat med att göra något, förutom idag då jag känner mig liiite piggare. har sytt på mitt senaste projekt och skrivit ner alla inställningar i min lilla sybok. för studen sitter jag egentligen med ett papperspyssel som ni får se snart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Se till att bli frisk nu, du saknas! :)

2011-06-16 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback