nyårsafton i bilder

happy new year! känns som att jag inte gjorde något speciellt 2010, men det var ändå ett bra år. allt rullade på som vanligt, inget speciellt hände... eller jo! jag och jesper åkte utomlands för första gången tillsammans, till norge och bulgarien. mina nyårslöften får bli att ta körkort, träna mer (har i princip inte tränat ngt 2010), äta lite bättre (mindre socker - hejdå diabetes) och vara snällare. hehe.
NYÅRSMENYN
aptitretare
melon, körsbärstomater, västerbottensost, fetaost och serranoskinka
i olika kombinationer på tandpetare

förrätt
borgmästartoast

huvudrätt
sparris med parmesan och balsamvinäger, grillad oxfilé,
ugnsrostade rotfrukter, hemmagjord bearnaisesås samt sallad

efterrätt
fryst citrontårta med varm jordgubbs- och passionsfruktssås

kockarna för kvällen var jesper och johan som gjorde ett strålande jobb! tackar!

Kommentarer
Postat av: Valis

..du fick ju en systerson också...

2011-01-01 @ 20:39:06
Postat av: hanna

jaaa det fick jag ju! åh, att jag inte skrev det. fick även kusinbarn, å en av mina närmaste vänner blev gravida, å lillasyster flyttade utomlands. ja, mycket hände men inte så mycket hände med mig så att säga.



längtar tills vi ses!

2011-01-02 @ 15:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback