när jag uppdaterar som minst, stickar jag som mest

hej allihopa!
just nu är det verkligen fullt upp. tog min socionomexamen i fredags, tjoho! var ute och åt på kvällen med mina fina familj å det var väldigt trevligt och gott. sen har jag jobbat i helgen. idag började jag med körkortet, teorilektion, och imorgon kör jag min första lektion på körskola. nervöst! men nu jävlar kör viiiiiii! till våren kommer jag också läsa en extrakurs på distans, psykologisk testning heter den, verkar intressant.

imorgon kommer mina favoriter valentina och anas till umeå, ser så himla mycket fram emot att träffa dom! dom stannar ett tag så jag hoppas på massor med mys! annars har jag mest körlektioner och teori inplanerat i veckan. på onsdag kommer två kompisar hit på middag och till helgen ska jag söka lite jobb.

har cirka tusen stickprojekt igång nu, därför har jag heller inte hunnit uppdatera bloggen, haha. men jag ska köra ett ryck imorgon eller så och fota alla projekt så ni får se. massa kul!

ett par sockor som sandra fick i julis av mig, stickade med drops karisma, mönstret också från drops

Kommentarer
Postat av: Clara

Grattis till examen!

2011-01-18 @ 10:48:11
URL: http://clarastickar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback