stickkväll på tu man hand

kajsas stickning - en toffla

kan även användas som mössa för en fin vovve

min stickning ikväll (hehe) är ännu en pippitröja, fast till mig själv!

fina tulpaner som piffar upp vardagen!

en kaka... ser kanske inte så smaklig ut på bilden men den var riktigt god!


ikväll har min vän kajsa varit här på stickkväll! det var väldigt trevligt, både att sticka och att träffa kajsa. var ett tag sedan vi umgicks på tu man hand! annars så håller jag på att bli sjuk. eller jag är väl halvsjuk nu men försöker ignorera det. förkylning it is. blurk.

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Nämen åååh. Jag går i både stick- och hundtankar och hittade dina vackra bilder. Tack för torsdagsinspiration! Och ett spontant "åååh" framför datorn. :)

2011-02-10 @ 16:02:44
URL: http://www.majastina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback