favvomönstret på babykofta


någon ville se en helbild på denna kofta och veta vilket mönster det är. tycker själv att det är bra när folk skriver vilket mönster de använt så jag skäms lite över att jag inte gjort det! tänkte att jag skulle länka till ett inlägg där jag visat en annan kofta som jag stickat efter samma mönster, men insåg att det endast finns på min gamla blogg. måste föra över lite inlägg därifrån och lägga hit. hur som helst så såg den andra koftan från samma mönster ut såhär:
mönstret kommer från drops, jag använde drops alpaca, alltså inte det garnet som den använt i mönstret. men det funkar fint också! stickor 2,5. inspiration fick jag av en av mina favoritbloggar, clara stickar, som gjorde den här fina koftan i ett garn jag förr inte alls tyckte om. men som jag nu älskar!


Kommentarer
Postat av: Clara

wow, en av dina favoritbloggar, nu blev jag glad! Tack!



Båda dina koftor är jättefina!

2011-02-04 @ 13:12:37
URL: http://clarastickar.blogspot.com/
Postat av: Martina

hej!



åh, vilken underbart söööt kofta! blev helt kär! tyvärr besitter jag inte förmågan att sticka, vet verkligen inte hur man gör. Finns det någon som helst möjlighet att få köpa en av dig? Om du har gjort fler menar jag? Snart ska jag bli faster och detta skulle ju vara en perfekt present!! Så söt.

Mvh Martina

2011-02-10 @ 16:09:26
URL: http://tinaisolen.blogg.se/
Postat av: Karolina

Vilka vackra skapelser! :)

2011-02-10 @ 20:32:21
URL: http://bynowak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback