en till virkad filt


Kommentarer
Postat av: therese

men oh så fin, en till av mina favoritfiltar! har fått ett avi från posten idag så hoppas jag fått mitt garn till den filten från attic24=)

2011-02-28 @ 09:56:53
Postat av: mirre

jättefin filt!! verkligen!! finns det mönster? eller har du räknat ut själv? det är väl typ stolpar hela vägen eller...?

2011-03-01 @ 13:44:16
Postat av: hanna

therese - visst är den fin!? :) hoppas du fått ditt garn. måste styra upp syjunta också!



mirre- mönstret finns på http://attic24.typepad.com/weblog/2010/05/granny-striping.html



det är typ bara stolpar och smygmaskor.

2011-03-01 @ 17:36:09
Postat av: marina

hej

hittade precis din blogg :) lite väl sent kanske med tanke på att det här inlägget du gjorde i mars.

Men, jag gick in på sidan du lade upp här om mönstret, hur klurade du ut det på svenska? eller har jag fel sida men det står på engelska. Brukar sticka men är inte så hajj på att virka så att läsa beskrivning på engelska var klurigt!



vilken typ av garn är det i filten?



Marina

2011-08-10 @ 14:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback