nespresso pods

såg att det kommit nya nespressosmaker nu inför jul och var bara tvungen att köpa. karamell, vanilj och mandel! har smakat både vanilj och mandel och båda var riktigt goda! mandel snäppet godare kanske. inte så söta som man kan tro heller. nu på morgonen har jag föressten varit hurtig, jag har griljerat min allra första julskinka! nu ska jag snart till stan en sväng sen vidare till skolan. ska möta upp min grupp (som vi var tvungen att döpa, fick bli "alla goda ting är tre") och gå igenom lite inför seminariet imorgon, sen blir det jobb hela kvällen. himla länge sen jag jobbade så det ska bli rätt kul faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Valis

vad är det?

2010-12-12 @ 14:53:24
Postat av: Valis

vad är det?

2010-12-12 @ 14:55:05
Postat av: hanna

vali - det är kaffekapslar till min kaffemaskin... typ.

2010-12-13 @ 00:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback