band till paket eller annat

beställde några fina band från julias vita drömmar här om dagen. dessa kan man ha till allt möjligt. såg dock att vissa av sorterna fanns på konstnärsshoppen här i stan också, så nästa gång kanske jag köper därifrån. får göra en priskoll!
idag är jag hos mamma och myser. har ätit american pancakes, legat och småsovit i soffan, pluggat lite, druckit gott kaffe, varit på plantagen med mamma. nu vankas snart middag! cyklar hem mot kvällskvisten och bakar och städar lite hemma.
imorgon blir det gamlias julmarknad med jesper. jag ska leta efter en speciell senapssort åt mamma (letade förra året också men hittade den ej), äta souvas och köpa karameller. på kvällen kommer massa folk hem till mig och myser. får äntligen träffa lova och elias som är i stan över helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback